udaposladki

Trenujemy uda i pośladki

Trening ud i pośladków to propozycja szczególnie dla kobiet, które chcą cieszyć się jędrnym ciałem i kobiecą figurą. Wyćwiczenie ud i pośladków to drugi, po chęci zrzucenia zbędnych kilogramów, powód odwiedzania siłowni przez płeć piękną. Jednak nie jest to nadal popularna czynność, wielu kobietom siłownia nadal kojarzy się z męskim miejscem, gdzie wyrabia się mięśnie. A że kobiety chcą zachować drobną postać, to obawiają się siłowni. Nie chcą wyglądać na kulturystki. Jednak ćwiczenie mięśni i pośladków, nawet z ciężarami, kulturystek z kobiet nie uczyni. Wręcz przeciwnie, pomoże im zadbać o kobiecą figurę. Przykładowym ćwiczeniem na mięśnie pośladków i ud mogą być przysiady ze sztangą (trzymaną z tyłu, na barkach). Innym doskonałym ćwiczeniem na te partie mięsni jest tak zwany martwy ciąg. Jeszcze innym – bardzo proste do wykonania wykroki chodzone ze sztangielkami. Pozwalają one nie tylko na angażowanie mięsni pośladka, ale także ćwiczenie mięsni całych ud. Polecane są każdej kobiecie, niezależnie od stopnia zaawansowania w treningu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *