sport-1685740_1920

Przedramię

W pewnej części górnej kończyny pomiędzy nadgarstkiem i stawem łokciowym znajduje się przedramię, którego część kostną stanowi kość promieniowa i łokciowa. Ćwiczenie tego stawu jest bardzo ważne nie tylko ze względów siłowych ale i estetycznych. Idealnie wyrzeźbione przedramię będzie dobrze komponowało się z rozbudowanymi barkami, bicepsem, tricepsem, mięśniami przedramienia. Niestety wiele osób podczas treningu nałogowo pomija te właśnie partię mięśni całkowicie o nich zapominając. A to wielki błąd. Są pewne ćwiczenia pomagające ćwiczyć te partię mięśniowe takie jak: krzesełko – należy stanąć naprzeciw krzesła i położyć się na brzuchu tak, by dało się złapać za jego nogi mając przy tym ręce całkowicie wyprostowane. Z łokciami przy podłodze staramy się podnieść krzesło, tylko nie za wysoko by nie zrobić sobie krzywdy. Unoszenie hantli nachwytem – kolejne ciekawe ćwiczenie. Trzymając hantle w dłoni grzbietem do góry ręce swobodnie opuszczamy wzdłuż tułowia, trzymając łokcie blisko ciała unosimy hantle na wysokość klatki piersiowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *