Trenujemy uda i pośladki

Trening ud i pośladków to propozycja szczególnie dla kobiet, które chcą cieszyć się jędrnym ciałem i kobiecą figurą. Wyćwiczenie ud i pośladków to drugi, po chęci zrzucenia zbędnych kilogramów, powód odwiedzania siłowni przez płeć piękną. Jednak nie jest to nadal popularna czynność, wielu kobietom siłownia nadal kojarzy się z męskim miejscem, gdzie wyrabia się mięśnie. A że kobiety chcą zachować drobną postać, to obawiają się siłowni. Nie chcą wyglądać na kulturystki. Jednak ćwiczenie mięśni i pośladków, nawet z ciężarami, kulturystek z kobiet nie uczyni. Wręcz przeciwnie, pomoże im zadbać o kobiecą figurę. Przykładowym ćwiczeniem na mięśnie pośladków i ud mogą być przysiady ze sztangą (trzymaną z tyłu, na barkach). Innym doskonałym ćwiczeniem na te partie mięsni jest tak zwany martwy ciąg. Jeszcze innym – bardzo proste do wykonania wykroki chodzone ze sztangielkami. Pozwalają one nie tylko na angażowanie mięsni pośladka, ale także ćwiczenie mięsni całych ud. Polecane są każdej kobiecie, niezależnie od stopnia zaawansowania w treningu.

Odchudzanie a czerwona herbata

Czerwona herbata ma unikalne właściwości. To jeden z najczęściej wybieranych napojów w diecie odchudzającej. Badania dowodzą, że w utracie zbędnych kilogramów pomaga już samo regularne picie czerwonej herbaty. Nie jest do końca wyjaśnione, dlaczego tak się dzieje. Wiadomo jednak, że czerwona herbata potrafi spowalniać odkładanie tkanki tłuszczowej, pobudza pracę układu trawiennego i w efekcie znacznie pomaga osobom na diecie.

Czytaj dalej Odchudzanie a czerwona herbata